ShoreTel Kontaktcenter

Expceptionell lösning för optimal kundnöjdhet

image

ShoreTel Connect Överblick

ShoreTel Kontaktcenter är en avancerad kontaktcenterlösning som är byggd för att hantera stora mängder samtal och förfrågningar.

Gränssnittet för användare är webbbaserat vilket resulterar i överlägsen användarvänlighet samtidigt som man slipper krångliga installationer och är låst till fasta arbetsplatser.

Lösningen är helt operatörsoberoende vilket medför att den passar alla företag, oavsett om man har personal i Sverige eller utomlands.

Snyggt, enkelt och väldigt kostnadseffektivt.

 

Upplevelse

ShoreTel Kontaktcenter realiseras för personalen genom en webbsida som kallas AIC = Agent Interaction Center. AIC är ett modernt och användarvänligt gränssnitt där man hanterar sin dagliga närvaro och samtidigt har full kontroll på alla inkommande förfrågningar och uppsatta servicenivåer.

image

image

Grundläge

Webbsidans startsida är nästan överdrivet enkel men samtidigt byggd för att ge oavkortad tillgång till avancerad hantering av inkommande förfrågnningar från kunder. Så snart ett ärende är på ingång erhålls direkt nödvändig information som krävs för att leverera högsta kundnöjdhet. Den visuella kontrollpanelen håller personalen informerad om prioriterade nyckelvärden.

  • Status visar direkt och tydligt om man är tillgänglig eller inte.
  • Köer loggar man in i när man kommer och ur när man lämnar.
  • Paus anger frånvaro under dagen med tillhörande kod.
  • Lista är en överblick på alla inkommande interaktioner.
  • Nyckelvärden visar prioriterad information och tillhörande tröskelvärden.
  • Notiser ger information när något händer, även om man jobbar i andra program.
  • Egenskaper

    Organisationer:

    Kanaler:

    Gränssnitt:

    Telefonsupport:

    Integrationer:

    Köhantering:

    Kategorisera:

    Statistik:

    Kundtjänst, support, telemarketing och order.

    Telefonsamtal, e-post, chat, sms, fax, sociala medier etc.

    100% webbbaserad, fri från VPN och installation.

    Inbyggd softphone, kontorstelefon, mobil eller iPad.

    CRM, Ärendehantering, Trigger, Databas med verifiering

    Avancerad med skillbased routing och callback

    Koda orsak till frånvaro och inkommande ärenden.

    Realtids monitor och rapportgenerator.

    Prova gratis

    Arbetsfönster i Kontaktcenter

    Nedan visas utkast på hur det ser ut i olika situationer när man jobbar i webbsidan. Nödvändig information visas endast när den behövs, så man kan jobba ostört med andra saker när man är tillgänglig.

    Inkommande samtal

    image

    Tydlig och detaljerad information om vem som ringer, vilket nummer som ringts, vilken funktion som sökes samt hur länge man har väntat.

    Sätt kod på samtalet

    image

    Samtal kan kategoriseras genom att man sätter en "kod" på samtalet som sedan kan användas för en aktiv uppföljning och analys.

    Samtal i kö

    image

    Så fort det finns nya samtal i kö som är obesvarade får man tydlig information om detta, även när man är upptagen i telefon.



    Multimedia

    image

    Hantera flera kanaler i samma gränssnitt, i detta fall visas en inkommande chatt förfrågan från hemsidan med pågående dialog.

    Kod på frånvaro

    image

    En frånvaro kräver i detta fall en anledning, tiden för frånvaro mäts och kan användas för framtida analys av beteende eller visas i realtid.

    Multimedia Interaktioner

    image

    Det står två på kö, vi kallar det interaktioner eftersom det inte bara rör sig om telefon utan i detta fall ett nytt e-post och en ny chatt förfrågan.



    ×